My Google+ -7D0716B8F9F40BC2098AF84118A8FEA7המרכז לתכנון עסקי- תוכנית עסקית-יעוץ עסקי
המרכז לתכנון עסקי                               
                           050-9375123
 
 
דף הבית >> פרופיל החברה

 

                  פרופיל המרכז לתכנון עסקי






 

המרכז לתכנון עסקי הינה חברה המסייעת ליזמים ולחברות להגדיר את האסטרטגיה שלהם, לבנות את התוכנית העסקית ותוכנית העבודה, להשיג את היעדים העסקיים ולהגדיל את המחזור העסקי ואת הרווחים.

המרכז לתכנון עסקי מציע ליזם או להנהלת החברה חבילה כוללת (One Stop Shop) של תכנון והוצאה לפועל של תהליכי ביצוע ותהליכים אסטרטגיים רבים החל משלב החשיבה הראשונית וכלה ביישום התוכנית והטמעתה בארגון.

מנהלי החברה בעלי ניסיון רב בתכנון ובהטמעת תהליכים עסקיים ואסטרטגיים בחברות ובארגונים שונים, הקימו בעצמם וניהלו חברות בתחומים רבים (הייטק, קמעונאות, שיווק בארץ ובחו"ל, פיתוח ותחומים נוספים).

 

המרכז לתכנון עסקי מציע ללקוחותיו את השירותים הבאים

תכנון עסקי ואסטרטגי.

תכנון פיננסי.

בנייה וכתיבת תוכניות עסקיות.

בנייה וכתיבת תוכניות אסטרטגיות שונות.

בנייה וליווי של תוכניות עבודה.

בנייה וכתיבה של תוכניות שיווק.

הכנת פרזנטציות וליווי תהליך גיוס הון ממשקיעים.

ליווי ויעוץ אסטרטגי בתחומי הפטנטים.

סיוע בגיוס הון ממשקיעים.

סיוע בגיוס הצוות (מנכ"ל, צוות ניהול בכיר, Advisory board).

ליווי בעת תכנון והקמת תשתיות החברה והעסק כמכלול שלם.

ליווי עסקי כולל לחברות, יזמים ויחידים.

ביצוע תפקידי סמנכ"ל בחברות סטרט אפ ב – Out sourcing.

 שיטת הפעולה שלנו

אנו מתחברים ליזמים ולחברות בשלבי התקדמות שונים. מקיימים פגישות עבודה עם היזמים, המנכ"ל וחברי הנהלת החברה שאנו והמנכ"ל חושבים שנכון להיפגש איתם.

אנו מקיימים פגישות מעמיקות עם מנהלי החברה. במהלך פגישות אלו נכנסים לעומק בנושאים הנדרשים ושואלים שאלות נוקבות שצריכות לעלות אולם בחלק גדול מהמקרים ללא התערבותנו הן אינן צפות. כל זאת כיוון שבדרך כלל נדרש מישהו חיצוני ומנוסה שישאל את השאלות הנכונות וידרוש תשובות אמיתיות וכנות. תהליך זה של סיעור מוחות מביא לאחר קיום תהליכי חשיבה, ליצירת אסטרטגיה עסקית אמיתית הבנויה על המציאות האמיתית, על הבנה מעמיקה של השוק, המתחרים, מיקום המוצרים/שירותים והחברה בתוך השוק והאלטרנטיבות הנכונות שאיתן כדאי להתקדם.

אנו משקפים ליזמים ולהנהלת החברה כיצד הדברים נראים על ידי גורם מקצועי חיצוני ויחד איתם מוצאים את הדרכים הנכונות ביותר והריאליות לקדם את החברה. מטרתנו ליצור תוכנית כוללת המשקפת את

הפתרונות האסטרטגיים הנכונים לצד הדגשת היתרונות והחוזקות של החברה והמוצרים תוך כדי הצגת הסיכונים והדרך בה החברה עומדת להתמודד איתם.

כחלק מתהליך הפיתוח העסקי אנו משתתפים באופן פעיל גם ביישום התוכנית שנבנתה ובניהול הבקרה על התקדמות התהליך והכוונתו חזרה לנתיבים הרצויים במקרה של סטייה מהכיוון.

אנו מוצאים את עצמנו במקרים רבים מתפקדים כגוף המטה של החברה שאיתו המנכ"ל יכול להתייעץ בכל נושא ללא חשש מקצועי או לפגיעה במעמדו. אנו רואים את עצמנו כסמנכלי"ם נוספים בחברה ובזכות הניסיון הניהולי והעסקי העשיר שאנו מביאים ניתן לבחון יחד איתנו נושאים רבים ולמצוא את הפתרונות המתאימים ביותר לאותם מצבים.

פיתוח ושיווק מוצרים קמעונאיים

החברה מסייעת ליזמים שסיימו לפתח את אב הטיפוס שלהם להפוך את המוצר למוצר סופי, לייצר אותו ולמכור אותו בארה"ב.

באמצעות אנשי השיווק שלנו בארה"ב אנו בוחנים את המוצרים בעיניים אמריקאיות (בעזרת לקוחות, קניינים ואנשי שיווק בארה"ב) והופכים את המוצר הסופי למוצר המתאים לשוק האמריקאי.

אנו קשורים לספקים ישירים של מירב רשתות השיווק בארה"ב ביניהן: Office Depot, Office Max, Wall-Mart, Target, Costco, CVS, Walgreensורשתות נוספות.

 

צור קשר

אייל כוכבא
050-9375123
eyal@business-plan.co.il

 המרכז לתכנון עסקי כל הזכויות שמורות ©   1999-2019

 

 

 

 

 

 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים